Nationale cases

“t’is beslist” : Opel kiest voor impact en de kracht van de volle pagina

Het is zeker niet courant om een adverteerder gedurende een ganse week impactvol present te hebben. Het automerk Opel besloot er voluit voor te gaan en zijn 6 modellen, a ratio van 1 model per dag, op volle pagina in de krant te brengen van maandag 9 mei tot en met zaterdag 14 mei. Een aktie die in goede banen werd geleid door Carat (Dentsu Media Network) en creatief bureau LDV United.

Met de slogan ” «’T is beslist ! Het wordt een ….»  werd elke dag een nieuw model in de aandacht gebracht. Zo kregen de  “Avontuurlijke Mokka” (2x)    , de “Sportieve Corsa”, de “Handige Karl”, de “Ruime Zafira Tourer”, en de “Stijlvolle Adam Senses” (special edition) een podium om zich te tonen aan het grote publiek en de merkwaarden te onderstrepen, de nieuwigheden te presenteren, de promotionele voordelen te ondersteunen én de verdelers te vermelden. En dat alles in een actuele context.

 

OPEL 9.5.206 Mokka NL

OPEL 10.5.206 Corsa NL

 

OPEL 11.5.206 Karl NL

OPEL 12.5.206 Zafira NL

 

 

 

OPEL 13.5.206 Adam NL